top of page
חיפוש

The Romano Gut Health Reboot

הפעל מחדש את המיקרוביום המעיים שלך, זה הזמן להקל על תסמיני מערכת העיכול, ולשנות את בריאותך בשנה הקרובה.

ברוכים הבאים למדריך של רומנו ל״REBOOT בריאות המעיים"! במדריך שלנו, נחקור את היתרונות שבשילוב שמן זית כתית מעולה (EVOO) לתוך הרוטינה היומית שלכם, על מנת לתמוך במעיים בריאים וברווחה כוללת. באמצעות הטיפים האלו והפיכת שמן זית כתית מעולה לחלק בלתי נפרד משגרת החיים, תוכלו להזין את המעיים שלכם, לשדרג את תהליך העיכול ולתמוך בבריאות המעיים בצורה מיטבית, והכל בזכות שינוי קטן שתעשו בחייכם.



  1. בואו נתחיל מהחלק הראשון והחשוב ביותר, נדבר על מערכת המעיים:

לפני שנכנס לפרטים של יתרונות שמן הזית, בואו נכיר את חשיבות בריאות המעיים. המיקרוביום המעיימי משחק תפקיד מרכזי בבריאותנו הכוללת. בריאות המעיים היא השולטת ו״מנהלת״ את ניצול המזון הנכנס לגופנו. כלומר, במצב בריא, היא עוזרת לגוף להיות יעיל וממוקד בהעברת האוכל במערכת הגוף וניצול המזון ובכך שומרות עלינו רגועים ושמחים, ובמקרים שיש בעיות במערכת המעיים- החוויה הבריאותית הכללית תהיה בהתאם.

  1. מה היתרון של שמן הזית הכתית מעולה בכל הנוגע לבריאות המעיים:

שמן זית כתית מעולה אינו רק טעים ועשיר בארומות משובחות, הוא גם ידוע כרכיב בריא מאוד עבור המעיים. (1) יש לו יכולות אנטי-דלקתיות: שמן זית כתית מעולה, מכיל תרכובות פינוליות ושומנים מונוטורונים שיש להם יכולת אנטי-דלקתית. מה שיכול לעזור עם הפחתת דלקות במערכת העיכול, ויכול לתמוך בבריאות העיכול. (2) הוא יכול לתמוך בחיידקים טובים: שמן זית כתית מעולה משמש כמזון עבור חיידקים ידידותיים במעיים, וזאת על ידי הספקת תזונה לחיידקים המועילים. תהליך זה תומך בגידול של מיקרוביום גבישי ומאפשר פעולה אופטימלית של המערכת העיכולית. (3) יכול לעזור בתהליך העיכול: שמן זית כתית מעולה יכול לעזור לעורר את הייצור של אנזימי מרה ואנזימי עיכול, לתמוך בעיכול יעיל ובספיגה של חומרים מזינים.


  1. שילוב שמן זית כתית מעולה ברוטינה היומית:

הנה כמה טיפים מעשיים לשימוש בשמן זית כתית מעולה כחלק מהרוטינה היומית שלכם.ן, כדי לתמוך בבריאות המעיים: (א) התחילו את היום עם שמן זית כתית מעולה: התחילו את הבוקר עם שוט של שמן זית כתית מעולה על בטן ריקה. הטיפה הזו יכולה לעזור לכם להפעיל את תהליך העיכול. (ב) השתמשו בשמן זית כתית מעולה בבישול: החליפו שומנים לא בריאים בשמן זית כתית מעולה בבישולים השוטפים שלכם.ן. השתמשו בו לטיגון, אידוי וכרוטב לסלטים. הטעם המשגע שלו ישדרג את המנות שלכם ובנוסף יתמוך בבריאות העיכול. (ג) שמן זית כתית מעולה וסיבים: טפחו את שמן הזית הכתית מעולה על מזון עשיר בסיבים כמו דגנים מלאים, קטניות, פירות וירקות. השילוב הזה יכול לתמוך בעיכול בריא ובגידול של חיידקים ידידותיים במעיים. (ד) השקיעו בשילוב השמן במאכלים שלכם, כחלק מאורח חיים: טפטפו מעט שמן זית כתית מעולה מעל המנות שלכם.ן. מה שיוסיף טעם וארומה מיוחדת, ויאפשר לכם להנות מכל היתרונות של שמן הזית ברמות הגבוהות ביותר.


נקודות חשובות-


בחירת שמן זית כתית מעולה איכותי: כדי לקבל את כל היתרונות של שמן זית כתירותי, חשוב לבחור במוצרים איכותיים: א. חפשו ספקים ויצרנים עליהם ניתן לסמוך: על מנת לייצר שמן זית כתית מעולה איכותי, יש להקפיד על כל שלבי הגידול, מסיק, ואיחסון נכון של השמן. כדי להבטיח שהשמן נעשה מזיתים טהורים ואיכותיים בלי עיבוד כימי או ערבוב עם שמנים אחרים. אנחנו ממליצים- לתמוך בחקלאים ארץ-ישראליים ולתמוך בקידום שמן הזית המקומי. ב. וודאו כי השמן אותו אתם.ן קונים נשמר בטמפרטורות הנכונות שמונעות את ההתחמצנות שלו. ג. השמן צריך להיות מאוחסן בבקבוק אטום לאור, כך שלא יתחצמן, וודאו כי הזכוכית אטומה לחלוטין ולא מאפשרת כניסה של אור למגע עם השמן עצמו.




11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page